Druk ulotek
Druk ulotek
Czytaj więcejUlotki to jedna z najbardziej tradycyjnych form reklamy. Jest prosta i przyjazna zarówno dla odbiorców, jak i nadawców treści. Te niepozorne kartki papieru są łatwe w użyciu i mogą mieć różne formaty, dzięki czemu sprawdzą się w wielu branżach i sytuacjach. Ich niewątpliwą zaletą jest także niski koszt druku.
Druk ulotek — klasyka, która się nie starzeje
Kilkanaście lat temu ulotki były niezwykle popularne – na dworcach i ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, a także mniejszych miast, niezwykle często widziało się studentów, którzy wciskali ulotki w ręce przechodniów. Dziś ten widok jest o wiele rzadszy, nie znaczy to jednak, że ulotki straciły na znaczeniu. Po prostu zmieniły się sposoby ich kolportażu.
Bardzo ważne jest, żeby z formą przekazu trafić do właściwych odbiorców – Twoich potencjalnych klientów. Dlatego powinieneś dobrze przemyśleć nie tylko treść ulotki, ale także jej format. Zastanów się, czy lepiej sprawdzi się prosta, jedno- lub dwustronna kartka formatu A6, czy może powinieneś wybrać druk złożony na trzy.
Zalety ulotek reklamowych
Ulotki są niezwykle poręczne – łatwo je schować do torby lub kieszeni i praktycznie nic nie ważą. Możesz rozdawać je w miejscach, gdzie bywają Twoi klienci, np. przy siedzibie firmy lub obok budki z frytkami. Sprawdzą się położone na ladzie w zaprzyjaźnionym sklepie, albo… rozdane dzieciom i młodzieży w czasie pokazowych zajęć w szkole.
Przyjęcie ulotki nie zabiera klientom czasu, a odpowiednio przygotowana reklamówka na pewno zapadnie im w pamięć. Dlatego warto zadbać o jakość wydruku, odpowiednio dopasowany format i treść. Dostosuj je nie tylko do swojej firmy, ale przede wszystkim do Twojego klienta. W końcu sam znasz go najlepiej.
Warto podkreślić, że ulotki możesz przygotować pod kątem jednej akcji promocyjnej albo codziennej pracy firmy. W zależności od potrzeb wybierz odpowiedni nakład. Ulotki nie zajmują wiele przestrzeni w magazynie, łatwo też w razie potrzeby dodrukować kolejne.
Nawet jeśli klient nie skorzysta z Twojej usługi od razu, bardzo prawdopodobne jest, że zapamięta Twoje logo i powróci, kiedy będzie potrzebował pomocy. Być może skorzysta z ulotki jako zakładki do książki i dzięki temu za jakiś czas znajdzie ją ponownie.
Druk ulotek to wszechstronna forma marketingu
W jakiej branży sprawdzą się najlepiej? W każdej! Jeśli prowadzisz restaurację, możesz położyć na ladzie ulotkę z menu i numerem telefonu. W firmie transportowej możesz w ten sposób udostępnić rozkład jazdy autobusów, a jako prowadzący obozy wakacyjne dla dzieci możesz wręczać informacje o nich uczniom szkół (np. z ofertą rabatu przy zapisie). A może wrzucisz je do skrzynek pocztowych mieszkańców osiedla, na którym otwierasz nowe przedszkole?
Druk ulotek odwdzięczy Ci się bardzo szybko szczególnie wtedy, gdy część Twoich klientów nie korzysta na co dzień z nowoczesnych technologii. Prowadzisz stacjonarny sklep zielarski? Wielu mieszkańców Twojego miasta może dowiedzieć się o nim właśnie dzięki ulotkom. Jeśli Twój gabinet rehabilitacji działa w Poznaniu — ulotki sprawdzą się o wiele lepiej niż reklama internetowa, szczególnie jeśli zależy Ci na lokalnych klientach.
Ulotki wysokiej jakości to podstawa
Minęły już czasy reklamowania się materiałami wydrukowanymi w punkcie ksero. Reklama to wizytówka Twojej firmy, warto zatem zadbać o jej jakość. Dobrze przygotowane ulotki pokażą klientom, że przykładasz wagę nawet do najmniejszych szczegółów. Dzięki temu zobaczą, że jesteś profesjonalistą.
Ulotki Poznań — zaufaj naszemu doświadczeniu
Jesteśmy specjalistami w dziedzinie druku. Zajmujemy się nim od wielu lat, a zadowolenie klientów jest dla nas niezwykle ważne. Zamawiając u nas druk ulotek możesz mieć pewność, że dotrzymamy umówionego terminu, a Ty będziesz zadowolony z rezultatu. Drukujemy ulotki na papierze standardowym oraz w wersji LUX. To, jaki najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojej firmy, zależy od charakteru działalności.
Gotowe zamówienie dostarczymy do Ciebie kurierem na terenie całej Polski. Realizujemy także zlecenia z innych krajów, dlatego nie ma znaczenia, gdzie mieści się siedziba Twojej firmy. Warszawa, Rzeszów, Poznań… A może Barcelona, Madryt albo włoskie Alpy? Nie ważne, skąd wyślesz do nas zlecenie. Zajmiemy się nim z najwyższą troską.
Zainteresowany produktem?
Super! Chętnie podejmiemy się jego realizacji.