Zostaw wiadomość




    Broszury

    AdobeStock 181207428 scaled

    Broszury

    Czytaj więcej

    Broszura to niewielka publikacja, która przybliży odbiorcy działalność Twojej firmy. Może być jednym z pierwszych materiałów reklamowych, który trafi w ręce Twojego klienta. Zawiera więcej treści niż ulotka, a mniej niż katalog. Dzięki temu zaciekawi tych, którzy są Twoją grupą docelową. Warto użyć jej na przykład na targach branżowych. Skorzystanie z usług drukarni to pierwszy krok na drodze do profesjonalnego wydruku projektu.

    Broszura reklamowa — niewielka, ale może wiele

    Od katalogu odróżnia ją przede wszystkim objętość oraz rodzaj oprawy. Mieści się w obrębie 3 arkuszy drukarskich, czyli ma maksymalnie 64 strony. Jest niewielka także jeśli chodzi o rozmiar okładki, najczęściej jest to klasyczny format A5. Szkolny zeszyt przypomina także ze względu na rodzaj szycia – jest spięta metalowymi zszywkami. Przy składaniu zamówienia możesz się zdecydować na zastosowanie zszywek euro, dzięki którym broszury będzie można wpiąć do segregatora.

    Jakie są zastosowania broszur reklamowych?

    Zależy od potrzeb – przede wszystkim sprawdzi się jako dodatkowa forma reklamy Twojej firmy. Możesz zdecydować się na wydruk kilku broszur, a w każdej z nich umieścić produkty z różnych działów. W ten sposób dotrzesz do klientów zainteresowanych konkretną ofertą, zmniejszając przy okazji wydatki na reklamę. Główną rolą broszury jest przekazywanie informacji – znakomicie sprawdzi się do opowiedzenia historii Twojej firmy, zaprezentowania nowej linii produktów albo pozyskania nowych klientów.

    Zadbaj o to, by treść była spójna z Twoją marką, profesjonalna i przykuwająca uwagę – ma zaciekawić i zachęcić odbiorcę do zainteresowania się ofertą oraz pokazać profesjonalizm firmy. Sprawdzi się w tej roli o wiele lepiej niż ulotka. Broszura zawiera ilość informacji i zdjęć niezbędną do tego, by przekazać wiedzę o Twojej firmie.

    W jakich branżach warto zainwestować w druk broszur?

    Dobrze przygotowane broszury sprawdzą się w niemal każdej firmie. Jeśli prowadzisz szkolenia lub warsztaty, broszury będą idealnym rozwiązaniem jako zeszyty ćwiczeń dla Twoich kursantów, które dzięki eurozszywkom wepną potem do segregatora. W przypadku konferencji naukowych możesz opublikować w ten sposób materiały o prelegentach albo teksty ich wystąpień. Możesz przygotować własną kolorowankę dla dzieci, zadania do gry terenowej albo niewielki poradnik, np. o hodowli pszczół.

    Profesjonalna broszura powinna informować, czym wyróżniasz się w branży oraz zawierać podstawowe informacje: adres i dane kontaktowe, wykaz produktów i usług oraz cennik. Warto uczynić z niej element strategii reklamowej firmy. Jeśli będzie spójna z resztą materiałów promocyjnych, pokażesz klientom, że współpracują z profesjonalistami. Zaletą broszury jest jej niewielki rozmiar i waga, a co za tym idzie – niewielki koszt druku. A także fakt, że z łatwością zamówisz przyszłe dodruki.

    Drukarnia broszury — jak przygotować projekt?

    Stworzenie projektu broszury możesz powierzyć grafikowi bądź skorzystać z publicznych szablonów dostępnych w internecie i programach biurowych. Pamiętaj, że broszura ma charakter informacyjny, niekoniecznie musi być więc bardzo oficjalna. Powinna w poglądowy sposób poszerzać wiedzę o Twojej firmie. Przy projektowaniu uwzględnij linie spadu i cięcia oraz wewnętrznego marginesu. Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci makietę odpowiednią dla planowanych broszur.

    Warto przyłożyć dużą wagę do projektu i jakości wykonania broszury. W końcu pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Warto zatem, by było jak najlepsze. Jeśli broszura będzie kolejnym spotkaniem z klientami, tym bardziej powinna być dobrze przygotowana – nie chcesz chyba zatrzeć dobrego pierwszego wrażenia? Warto, aby zamówieniem zajęła się profesjonalna drukarnia — broszury muszą najwyższe normy jakości!

    Broszury czy ulotki reklamowe — co wybrać?

    Broszura jest trwalsza niż ulotka, nie zmienia to jednak faktu, że tak jak przy innych formach reklamy powinieneś brać pod uwagę przede wszystkim potrzeby klienta i przedstawić ofertę tak, żeby sprzedawała. Jeśli masz bardzo różnorodnych klientów, rozważ stworzenie dwóch lub trzech broszur, których będziesz używać w zależności od odbiorców. To Twoje portfolio, w którym możesz umieścić przykładowe realizacje albo opinie zadowolonych klientów.

    Zainteresowany produktem?

    Super! Chętnie podejmiemy się jego realizacji.

    Przejdź do sklepu