Broszury

AdobeStock 181207428 scaled

Broszury

Czytaj więcej

Broszura to niewielka publikacja, która przybliży odbiorcy działalność Twojej firmy. Może być jednym z pierwszych materiałów reklamowych, który trafi w ręce Twojego klienta. Zawiera więcej treści niż ulotka, a mniej niż katalog. Dzięki temu zaciekawi tych, którzy są Twoją grupą docelową. Warto użyć jej na przykład na targach branżowych. Skorzystanie z usług drukarni to pierwszy krok na drodze do profesjonalnego wydruku projektu.

Niewielka, ale może wiele

Od katalogu odróżnia ją przede wszystkim objętość oraz rodzaj oprawy. Mieści się w obrębie 3 arkuszy drukarskich, czyli ma maksymalnie 64 strony. Jest niewielka także jeśli chodzi o rozmiar okładki, najczęściej jest to klasyczny format A5. Szkolny zeszyt przypomina także ze względu na rodzaj szycia – jest spięta metalowymi zszywkami. Przy składaniu zamówienia możesz się zdecydować na zastosowanie zszywek euro, dzięki którym broszury będzie można wpiąć do segregatora.

Jakie jest jej zastosowanie? Zależy od potrzeb – przede wszystkim sprawdzi się jako dodatkowa forma reklamy Twojej firmy. Możesz zdecydować się na wydruk kilku broszur, a w każdej z nich umieścić produkty z różnych działów. W ten sposób dotrzesz do klientów zainteresowanych konkretną ofertą, zmniejszając przy okazji wydatki na reklamę. Główną rolą broszury jest przekazywanie informacji – znakomicie sprawdzi się do opowiedzenia historii Twojej firmy, zaprezentowania nowej linii produktów albo pozyskania nowych klientów.

Zadbaj o to, by treść była spójna z Twoją marką, profesjonalna i przykuwająca uwagę – ma zaciekawić i zachęcić odbiorcę do zainteresowania się ofertą oraz pokazać profesjonalizm firmy. Sprawdzi się w tej roli o wiele lepiej niż ulotka. Broszura zawiera ilość informacji i zdjęć niezbędną do tego, by przekazać wiedzę o Twojej firmie.

Sprawdzi się idealnie

W jakiej branży warto zainwestować w druk broszur? Dobrze przygotowane sprawdzą się w niemal każdej firmie. Jeśli prowadzisz szkolenia albo warsztaty, broszury będą idealnym rozwiązaniem jako zeszyty ćwiczeń dla Twoich kursantów, które dzięki eurozszywkom wepną potem do segregatora. W przypadku konferencji naukowych możesz opublikować w ten sposób materiały o prelegentach albo teksty ich wystąpień. Możesz przygotować własną kolorowankę dla dzieci, zadania do gry terenowej albo niewielki poradnik, np. o hodowli pszczół.

Profesjonalna broszura powinna informować, czym wyróżniasz się w branży oraz zawierać podstawowe informacje: adres i dane kontaktowe, wykaz produktów i usług oraz cennik. Warto uczynić z niej element strategii reklamowej firmy. Jeśli będzie spójna z resztą materiałów promocyjnych, pokażesz klientom, że współpracują z profesjonalistami. Zaletą broszury jest jej niewielki rozmiar i waga, a co za tym idzie – niewielki koszt druku. A także fakt, że z łatwością zamówisz przyszłe dodruki.

Prosta forma

Stworzenie projektu broszury możesz powierzyć grafikowi bądź skorzystać z publicznych szablonów dostępnych w internecie i programach biurowych. Pamiętaj, że broszura ma charakter informacyjny, niekoniecznie musi być więc bardzo oficjalna. Powinna w poglądowy sposób poszerzać wiedzę o Twojej firmie. Przy projektowaniu uwzględnij linie spadu i cięcia oraz wewnętrznego marginesu. Skontaktuj się z nami, a prześlemy Ci makietę odpowiednią dla planowanych broszur.

Warto przyłożyć dużą wagę do projektu i jakości wykonania broszury. W końcu pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Warto zatem, by było jak najlepsze. Jeśli broszura będzie kolejnym spotkaniem z klientami, tym bardziej powinna być dobrze przygotowana – nie chcesz chyba zatrzeć dobrego pierwszego wrażenia? Nasz drukarnia dokłada wszelkich starań, żeby Twoje zamówienie spełniało najwyższe normy jakości.

Broszura jest trwalsza niż ulotka, nie zmienia to jednak faktu, że tak jak przy innych formach reklamy powinieneś brać pod uwagę przede wszystkim potrzeby klienta i przedstawić ofertę tak, żeby sprzedawała. Jeśli masz bardzo różnorodnych klientów, rozważ stworzenie dwóch lub trzech broszur, których będziesz używać w zależności od odbiorców. To Twoje portfolio, w którym możesz umieścić przykładowe realizacje albo opinie zadowolonych klientów.

Zainteresowany produktem?

Super! Chętnie podejmiemy się jego realizacji.

Przejdź do sklepu